Повернення та обмін
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари, товари особистої гігієни, аерозольні упаковки, гребінці, щітки, і т.п. входять до переліку товарів, що не підлягають поверненню або обміну.
Що можна повернути
Будь ласка, перевірте Вашу покупку в присутності кур'єра або в момент отримання в офісі поштової компанії.
Ми завжди намагаємося догоджати нашим клієнтам.
Ви можете повернути товар протягом 3х днів, якщо:
- виявили невідповідність між тим, що замовили Ви і тим, що знаходиться в замовленні;
- виявлено брак або пошкодження зовнішньої упаковки при транспортуванні;
- отримали товар неналежної якості;
- товар не був у вживанні і не має слідів використання;
- товар повністю укомплектований, в його оригінальній упаковці;
- товар саме той, який був проданий нашим магазином
Поверніть товар поштою або в пункт самовивозу і ми обов'язково безкоштовно замінимо його на належний товар.
Претензії на вигляд ми можемо прийняти тільки в момент отримання товару.
Процедура обміну або повернення товару
Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку і виявили виробничий брак)
Крок 1 Сфотографуйте: брак, етикетку, упаковку.
Крок 2 Надішліть нам фото на Viber 068 767 9393 або на електронну пошту ua.farmasi.magazine@gmail.com з позначкою «Повернення»
Крок 3 Чекайте дзвінка нашого менеджера для уточнення деталей
Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін / повернення товару неможливий.
Повернення товару за наш рахунок.
Повернення коштів
Повернення грошових коштів займає до 2х робочих днів на вказаний рахунок покупця, після отримання повернутого товару на склад.
Наші рекомендації
Під час доставки замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Пошти / пункту самовивозу. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.
Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Пошті / пункті самовивозу.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, залишили поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.
Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.
Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
Оригінальні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.